Практика. Клас. Базові поняття

Для того, щоб успішно виконати завдання вам обов’язково варто повторити матеріал по рандомних числах, основних поняттях класу та конструкторах класу.

Завдання 1: Ви любите тваринок? Гадаю, що так :) Давайте присвятимо це завдання їм. Вам необхідно створити клас «собака» (або «котик» чи «свинка» хех). В класі створіть дві приватні змінні «ім’я» та «вік». Реалізуйте методи які дадуть змогу вказувати ім’я вашої тваринки та запитувати скільки їй років. На запитання «скільки тобі років?» тваринка має подати голос («гав», «мяу», «хрю») відповідну кількість разів. При цьому вік тварини має визначатися рандомно в межах від «3» до «7» років включно.

Приклад роботи програми:

        
            What is the name of this beautiful animal?
            Input name: Charlie
            Charlie, how old are you?
            Gav Gav Gav Gav Gav Gav Gav
        
    

Приклад програми:

Завдання 2: Створіть клас «книга». Вкажіть такі поля класу як «кількість сторінок», «назва», «чи є аудіо версія». Параметри «кількість сторінок» має визначатися рандомно в межах від «146» до «576», «аудіо версія» теж рандомно («true/false»). Створіть масив з «5» книг та заповніть його. Після чого виведіть всю інформацію сортуючи книги по кількості сторінок від найбільшого до найменшого значення.


Приклад роботи програми:

        
            Enter the title of the book: a
            Enter the title of the book: z
            Enter the title of the book: x
            Enter the title of the book: c
            Enter the title of the book: v
            Books Sorted by Page Count (Descending Order):
            Title: a
            Page Count: 472
            Has Audio Version: Yes

            Title: v
            Page Count: 378
            Has Audio Version: Yes

            Title: z
            Page Count: 375
            Has Audio Version: No

            Title: x
            Page Count: 323
            Has Audio Version: Yes

            Title: c
            Page Count: 313
            Has Audio Version: No
        
    

Приклад програми:

Завдання 3: Створіть клас «автомобіль». Вкажіть такі параметри як «розхід на 100 кілометрів», «місткість (об’єм) баку», «початкова кількість пального». Розхід пального на 100 кілометрів буде рандомном числом в межах «від 4.4 до 10.1». Об’єм баку вимірюється в десятках (10, 20, 30 тощо) і визначається рандомно в межах «від 30 до 70», початкова кількість пального теж визначається рандомно в межах «від 0.2 *Об’єм даку до 0.9*Об’єм баку». Створіть «3» автомобілі та виведіть їх в порядку найбільшої відстані, яку вони проїдуть.


Приклад роботи програми:

        
            Cars sorted by maximum distance they can travel:
            Fuel Consumption (L/100km): 6.7
            Tank Capacity (Liters): 70
            Initial Fuel (Liters): 63
            Distance (km): 940.299

            Fuel Consumption (L/100km): 4.5
            Tank Capacity (Liters): 30
            Initial Fuel (Liters): 21
            Distance (km): 466.667

            Fuel Consumption (L/100km): 6.4
            Tank Capacity (Liters): 70
            Initial Fuel (Liters): 21
            Distance (km): 328.125
        
    

Приклад програми: