Практика. Рандомні числа

Для виконання даних завдань вам варто ознайомитися з оператором «if», циклом «while», рандомними числами. Також не забувайте пройти попередній матеріал!

Завдання 1: Ви любите гру Не чули про неї? Гаразд, пояснимо правила для тих хто не з нашої планети. Є два або більше гравці. Кожен обирає для себе одну з речей (камінь, ножиці або папір. Речі можуть повторюватися) і одночасно демонструють їх. Камінь перемагає ножиці але програє паперу, ножиці перемагають папір але програють каменю, папір перемагає камінь але програє ножицям. Якщо ж речі є однаковими, то Ваше завдання: гравець має обрати одну з речей, а обирає свою річ. І нехай переможе той, у кого краща удача! Також, реалізуйте можливість повторної гри без перезапуску програми.

Приклад роботи програми:

Ввід:


    1. Stone
    2. Scissors
    3. Paper
    Input 1, 2 or 3
    1

Вивід:


    Stone < and > Scissors You win!
    Repeat the game? y- yes; e – exit
    e

Приклад програми:

Завдання 2: Хочете перевірити свою інтуїцію? Тоді, відгадайте загадане число. Комп’ютер загадує число включно. Ви маєте його відгадати. Якщо загадане число є більшим або меншим за вказане вами, то повідомляє про це. Так повторюється поки ви не вгадаєте загадане число. В кінці програма виводить скільки спроб вам знадобилося щоб відгадати. Зробіть гру ще цікавішою та складнішою. Якщо ви вказали число в межах десяти цифр від загаданого, то програма повідомляє, що ви близько але не каже чи більшим чи меншим є загадане число.

Для прикладу. Якщо, загадане число є а гравець вказує то програма повідомляє, що ми близько.

Коли ви виграєте, то програма запитає чи хочете ви повторити гру.

Приклад роботи програми:


    input number:
    70
    Unknown number less
    40
    Unknown number less
    25
    Very hot
    17
    Very hot
    23
    number: 23
    attempt: 5
    Repeat the game? y- yes; e – exit
    e

Приклад програми:

Завдання 3: Ви ж знаєте який малий шанс виграти у Ні? Тоді, спробуйте самостійно це дізнатися. У грального автомату є поля які вибивають рандомні числа У гравця є І він може кинути в автомат можливу суму (тобто, числа, нуль та більші за наявну кількість грошей не можна робити. Ставка це ціле число).

Якщо всі три поля вийшли однаковими, то сума яку поставив гравець збільшується в «3» рази. А, якщо, числа будуть йти в порядку зростання або спадання (наприклад, то сума збільшиться в разів.

Ускладнення (рекомендовано виконувати використовуючи функції але можна зробити і без них): Гра припиняється, якщо у гравця не залишається коштів або він вирішив її завершити самостійно.

Приклад роботи програми:


    make a bet: 40
    you lost
    40
    slot machine:
    2 3 3
    money: 60
    continue playing? (e = exit)
    n
    make a bet: 20
    you lost
    20
    slot machine:
    1 4 2
    money: 40
    continue playing? (e = exit)
    n
    make a bet: 40
    you lost
    40
    slot machine:
    4 1 3
    money: 0

Приклад програми:

Завдання 4: Азартні ігри це звісно ж погано, але ми спробуємо отримати від них користь. Створимо гру Правила гри будуть такими:

Гравець може поставити на число а також може зробити ставку на або число. У гравця з початку є монет. Він може зробити можливу ставку (тобто, числа, нуль та більші за наявну кількість грошей не можна робити. Ставка це ціле число).

Якщо гравець зробив ставку на і переміг, то його сума подвоюється. Якщо поставив на число то збільшується в рази. А, якщо, поставив на і переміг, то в разів.

Ускладнення (рекомендовано виконувати використовуючи функції але можна зробити і без них): Гра закінчується, якщо гравець програє всі гроші або вирішив сам піти.

Приклад роботи програми:


    What do you bet on?
    0  X10
    1-10  X4
    11 Even number  X2
    12 An odd number  X2
    2
    make a bet: 50
    you lost
    50
    Roulette:
    10
    money: 50
    continue playing? (e = exit)
    n
    What do you bet on?
    0  X10
    1-10  X4
    11 Even number  X2
    12 An odd number  X2
    11
    make a bet: 40
    you have won and earned:
    80
    Roulette:
    0
    money: 90
    continue playing? (e = exit)
    n
    What do you bet on?
    0  X10
    1-10  X4
    11 Even number  X2
    12 An odd number  X2
    0
    make a bet: 90
    you lost
    90
    Roulette:
    5
    money: 0

Приклад програми: