Практика. Цикл «for»
Для виконання даних завдань вам варто ознайомитися із теорією по циклі «for». Оскільки цикли можна взаємно замінити, то ви можете виконувати завдання з кожним циклом але основна ціль зараз навчитися працювати саме із циклом
Також не забувайте повторювати матеріали з попередніх уроків.
Завдання 1: Користувач має вказати чисел тобто ціле додатне число). Вам необхідно вивести:
1) Суму додатних чисел.
2) Суму від’ємних чисел.
3) Кількість чисел сума яких по модулю є більшою.
Приклад роботи програми:
Ввід:
Input n: 8
Input number: -3
Input number: 2
Input number: 4
Input number: 0
Input number: -5.5
Input number: 1
Input number: 1
Input number: -1
Вивід:
Sum positive: 8
Sum negative: -9.5
Number negative: 3
Приклад програми:
Завдання 2: Андрій та Максим договорилися, що кожного тижня вони обиратимуть навчальний предмет та змагатимуться хто набере більшу суму оцінок з цього предмету. Програвший має заплатити різницю їх сум переможцеві. Оскільки предмети бувають різними, то потрібно відразу порахувати скільки уроків з даного предмету буде протягом тижня. Також, якщо хтось із хлопців не отримає нічого, то оцінка за урок буде Хто з хлопців переможе та скільки він отримає? Виведіть першу літеру імені переможця та суму яку він отримає. Якщо суми однакові, то виведіть
Приклад роботи програми:
Ввід:
Input n: 4
Input And, Max: 7 8
Input And, Max: 0 9
Input And, Max: 10 8
Input And, Max: 9 0
Вивід:
А = 1
Приклад програми:
Завдання 3: Компанія надрукувала велику кількість трамвайних квитків. У номері квитка є Вам варто порахувати кількість квитків з проміжку початковий та кінцевий номер
Приклад роботи програми:
Ввід:
Input N: 17
Input M: 10002
Вивід:
Lucky tickets: 220
Приклад програми: